circa noi (1)

nutizie

Chì tipi di macchine di prova universale idrauliche ci sò

A macchina di prova universale idraulica hè principalmente aduprata per a trazione, a compressione, a curvatura, a cisura è altre teste di prestazione meccanica di metalli, non-metalli, materiali compositi è prudutti.Sicondu u valore di forza, hè generalmente divisu in quattru categurie: 300KN, 600KN, 1000KN è 2000KN..

A macchina di prova universale idraulica hè divisa in trè tippi secondu u metudu di cuntrollu: display digitale (display à cristalli liquidi) macchina di prova universale idraulica, display di schermu (display di computer) macchina di prova universale idraulica, macchina di prova universale idraulica (automatica) cuntrullata da computer, secondu à u metudu tightening Ci sò dui tipi generale: tipu manuale è tippu idraulici.In generale, u tipu idraulicu hè aduttatu.

Chì tipi di macchine di prova universale idrauliche ci sò (2)
Chì tipi di macchine di prova universale idrauliche ci sò (1)

Sistema di trasmissione: U fasciu inferiore hè guidatu da u mutore, riduttore di pinwheel cicloidale, pignone è coppia di viti di nut per realizà l'aghjustamentu di u spaziu di stretchimentu è di compressione.

Livellu di a macchina di prova, esigenza di precisione di livellu 1 - u sensoru di carica pò risponde à u requisitu di precisione aduprendu un sensore di pressione d'oliu d'alta precisione.Esigenza di precisione 0,5 - u sensore di carica pò risponde à u requisitu di precisione aduprendu un sensore di carica di raggi.

Quandu aduprà a macchina di prova universale idraulica, duvemu attente à u so modu d'usu è distingue i so tipi, per aiutà megliu à capiscenu è aduprà.


Tempu di Postu: 13-Nov-2021