circa noi (1)

nutizie

Chì sò i fatturi chì affettanu l'efficienza di u travagliu di a macchina di prova di fatigue

U campu di appiecazione di a macchina di prova di fatigue hè assai larga è a so efficienza di usu hè continuamente migliurata cù u sviluppu di a produzzione industriale.

U dumandante prestarà attenzione à se a macchina di prova di fatigue usa mutori trifasi ordinali o mutori di frequenza variabile quandu sceglie l'equipaggiu di prova di fatigue.

U mutore di frequenza variabile generalmente adopta un signalu analogicu per cuntrullà a velocità di risposta è u standard di posizionamentu.

I seguenti vi intruduceranu chì sò i fatturi chì affettanu l'efficienza di a macchina di prova di fatigue?

1.Qualità di u sensoru

U sensoru di a macchina di prova di fatigue rapprisenta a stabilità di l'equipaggiu.Avà i strain gauges di resistenza interna di e parte nantu à u mercatu sò usati per riparà a cola di u strain gauge.Se a capacità anti-aging hè bona o u materiale di u sensoru hè bonu, affettarà u gradu di u sensoru di a macchina di prova di fatigue.A qualità di l'equipaggiu.

Chì sò i fatturi chì affettanu l'efficienza di travagliu di a macchina di prova di fatigue (1)

Se u sistema di a macchina di prova di fatigue indica chì u valore di a carica hè sfarente da l'operazione precedente durante a prova è a prova, hè cunsigliatu di cessà immediatamente l'operazione è scopre a causa di u fallimentu.Sicondu l'indicazione di u sistema, pigliate un modu attivu è efficace per eliminà u fallimentu.

Chì sò i fatturi chì affettanu l'efficienza di travagliu di a macchina di prova di fatigue (2)

2. A vita di a vite di bola

Attualmente, e macchine di prova di fatigue sò generalmente viti à sfera è viti di pista.Di solitu, u distaccu trà i viti di piombo hè relativamente grande, chì pruvucarà un grande attritu è ​​a friczione accurtà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

Tuttu u mondu deve esse attentu à questu quandu selezziunate l'equipaggiu per assicurà chì a prestazione di a macchina di prova di fatigue pò risponde à i requisiti operativi di ogni travagliu.

4. Cumminazione standard di software è hardware.

L'equipaggiu di a macchina di prova di fatigue utilizerà computer di grande marca, è a piattaforma operativa di u software di u sistema di cuntrollu hè ancu assai formale, cusì veloce di corsa veloce, interfaccia ligera, operazione simplice pò risponde à diverse esigenze di prova di materiale è pò ancu esse testatu secondu diversi standard, standard internaziunali. o standard di l'industria per pruvà e proprietà fisiche di diversi materiali.

In sintesi, i fatturi chì affettanu l'efficienza di u travagliu di a macchina di teste di fatigue sò a qualità di u sensoru, a vita di a vite di bola è u standard cumminatu di software è hardware.

U mutore utilizatu in l'equipaggiu avanzatu di a macchina di prova di fatigue hè u sistema di cuntrollu di velocità servo AC, a prestazione di u sistema hè assai stabile è affidabile è hà dispositivi di prutezzione cum'è sovracorrente, sovratensione è sovraccarico, chì migliurà l'efficienza di travagliu di a macchina di prova di fatigue. .


Tempu di Postu: 13-Nov-2021